Як обміняти або повернути товар в Karat-elektro?

1) Як можна повернути товар належної якості, якщо він вам не сподобався або ж не виправдав ваших очікувань?

Відповідно до статті 9 з-ну України "Про захист прав споживачів" ви можете обміняти товар(и), який ви придбали в нашому інтернет магазині у випадку, якщо товар не задовольнив вас:

  • за формою,
  • габаритами,
  • фасоном,
  • кольором,
  • розміром
  • або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням.

Ви можете не лише повернути товар, який вам не сподобався (і отримати кошти, що були потрачені на купівлю товару), але і обміняти товар належної якості на аналогічний (якщо такий присутній в наявності в нашому магазині на момент обміну).

1.1) Які товари (з яких категорій) належної якості можна повернути або ж обміняти на аналогічний в нашому магазині?

  • Електроінструмент (наприклад, шуруповерти, дрилі, болгарки, електропили, верстати, перфоратори, зарядні пристрої та ін.)
  • Акумуляторний інструмент (наприклад, ланцюгові пили, ліхтарі, гайковерти, шуруповерти та ін.)
  • Бензоінструмент (наприклад, мотобури, бензопили, бензотримери, бензогенератори та ін.)
  • а також товари з інших категорій, окрім категорій "Витратні матеріали" та "Технічні мастила".

1.2) Товари належної якості, що не підлягають обміну в нашому інтернет-магазині:

  • технічні мастила (наприклад, мастило для двигунів, мастила для змащування ланцюгів бензопил та інші мастила)
  • витратні матеріали для електро- та бензоінструменту (наприклад, відрізні та пильні диски до шліфувальних машин та циркулярок, волосінь до тримера, свердла для дрилів)

1.3) Умови обміну або повернення товару належної якості:

  • пройшло не більше 14 днів з моменту покупки товару,
  • товар не використовувався,
  • збережено його товарний вигляд,
  • споживчі властивості,
  • пломби, ярлики,
  • а також розрахунковий документ (товарний або фіскальний чек), виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або повернути товар і одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

1.4) Яким чином можна здійснити обмін/повернення товару належної якості?

  • звернутися до нас за адресою, або по телефону вказаною на сторінці Контакти
  • повідомити про те, що ви хочете повернути чи обміняти придбаний у нас товар
  • повідомити нам, яким чином вам зручніше здійснити обмін чи повернення товару -
    1. прибувши безпосередньо до нашого магазину,
    2. чи відправити нам товар (який ви бажаєте повернути/обміняти) поштою - в даному випадку консультант вам повідомить реквізити, куди треба відправити товар для його повернення
  • повідомити нам, яким чином вам зручніше отримати кошти -
    1. готівкою (при умові обміну товару безпосередньо в нашому магазині),
    2. чи отримати переказ на банківський рахунок (картку)

1.5) Як отримати кошти за товар, який ви повертаєте?

Після повернення товару належної якості і його огляду з нашої сторони, а також в разі, якщо збережений товарний вигляд товару, і товар не був у використанні, ви можете отримати кошти:

  • або відразу готівкою (якщо повернення товару здійснюється в нашому магазині)
  • або отримати грошовий переказ на картку на протязі 3-х днів з моменту отримання нами товару в поштовій компанії (якщо повернення здійснюється шляхом пересилання товару за допомогою поштових перевізників)

!Зверніть увагу, що грошові кошти, пов’язані з пересилкою товару і комісією банка за переказ коштів, не відшкодовуються.

 


 

2) Як можна повернути товар неналежної якості?

Всі товари, які можна віднести до категорій

  • Електроінструмент (наприклад, шуруповерти, дрилі, болгарки, електропили, верстати, перфоратори, зарядні пристрої та ін.)
  • Акумуляторний інструмент (наприклад, ланцюгові пили, ліхтарі, гайковерти, шуруповерти та ін.)
  • Бензоінструмент (наприклад, мотобури, бензопили, бензотримері, бензогенератори та ін.)

мають офіційну гарантію (від 12 до 60 місяців в залежності від виробника та категорії товару) від виробника та необхідні сертифікати якості.

До кожного товару додається гарантійний талон, в якому вказуються умови гарантійного обслуговування та ремонту інструменту в разі його поломки.

Наявність гарантійного талона є обов'язковою умовою для передачі виробу в ремонт.

2.1) Як повернути чи обміняти товар неналежної якості?

Якщо товар не працює, або ж, на вашу думку , придбаний товар неналежної якості, то обмін чи повернення такого товару проводиться лише за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не були порушені.

Перелік сервісних центрів, які здійснюють ремонт та гарантійне обслуговування електро- та бензоінструменту, що продається в нашому інтернет магазині міститься в кожному гарантійному талоні, який ми видаємо покупцеві при покупці товару.

2.2) Правила повернення товарів з категорій

  • витратні матеріали (наприклад, волосінь для тримера, свердла для дрилів, ланцюги для пил, скоби і скрепки та ін.)
  • ручний інструмент (наприклад, кутники, лінійки, рулетки, ріжкові ключі та ін.)

Товар з даних категорій підлягає поверненню, якщо:

  • або він зламаний;
  • або був виявлений брак, в результаті чого інструмент не може виконувати свої функції.

2.3) Порядок повернення чи обміну товару неналежної якості - вказаний у п.1.4 попереднього розділу

2.4) Порядок повернення коштів за товар неналежної якості - вказаний у п.1.5 попереднього розділу.

Зверніть увагу! Продукція з явними ознаками експлуатації, яка при цьому зберегла свій цілісний вигляд (не зламана) не обмінюється.

РОЗПРОДАЖ інструменту Pro•Carft знижки до -30% Перейти до каталогу ->